Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Als er iets gebeurt waardoor u niet tevreden bent, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op Jeroen@deweektopper.nu. Zo kunnen we samen met u naar een passende oplossing zoeken.

Heb je hulp nodig?

Heb je hulp nodig?

Neem op werkdagen contact op met onze deskundige klantenservice
tussen 08:30 en 17:00 via e-mail, telefoon of WhatsApp.
Wij zijn telefonisch en via WhatsApp bereikbaar op:
073-2340303