Uncategorized

Drukte rondom de feestdagen: Belangrijke informatie voor onze klanten

De afgelopen week en deze week zijn de drukste weken van het jaar voor De Weektopper. Dit zorgt ervoor dat wij helaas minder goed bereikbaar zijn of zijn geweest dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak! Wij doen ons uiterste best om al uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Vertragingen bij PostNL

Helaas merken wij dat PostNL niet alle bestellingen op tijd levert. Daarom willen wij u vragen om uw bestelling zo snel mogelijk te plaatsen. Hiermee vergroot u de kans dat uw pakket op tijd wordt geleverd voor de feestdagen. Gelukkig gaat het met veel bestellingen wél goed en worden deze zonder problemen op tijd bezorgd. Mocht uw bestelling echter drie dagen na de verwachte leverdatum nog niet zijn geleverd, neem dan contact met ons op. Wij zien in de praktijk dat bestellingen vaak op de tweede of derde dag alsnog bezorgd worden.

Gewijzigde openingstijden tijdens de feestdagen

Tijdens de feestdagen hanteren wij aangepaste openingstijden:

  • Kerst (25 en 26 december): Gesloten.
  • 31 december en 1 januari: Gesloten.

Tussen kerst en oud en nieuw blijven wij het beste bereikbaar via e-mail, aangezien de capaciteit van onze klantenservice in deze periode beperkt is. Uiteraard worden bestellingen in deze periode wel verwerkt.

Wij willen u bedanken voor uw begrip en vertrouwen in De Weektopper. Wij doen er alles aan om uw feestdagen zo soepel mogelijk te laten verlopen!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *